entrojaettland.blogg.se

En tröja.Ett land. Här skriver jag om mina fotbollsresor runt om i Europa. Jag väljer ett lag i varje land i Europa. Laget ska spela i högsta ligan i landets fotbollsliga.Jag köper hemmalagets matchtröja och spar på dessa. Hittills har jag besökt 37 länder.

Gibraltar 13-15 april 2018.

Publicerad 2018-04-14 23:04:49 i Allmänt,

Fredagen den 13:e. 
Denna dag var det begravning i Norrköping klockan 10.00 för Morbror Uffe. Ett fin begravning. Man träffar alla släktingar på fel sätt, men jag uppskattar det. 
Efter begravningen tog jag Snälltåget till centralen i Stockholm. Käkade lite lunch innan pendeln gick till Märsta. Som vanligt buss 583. På Arlanda fick jag vänta en stund och passade på att läsa en bok samt se Trelleborg-ÖSK. Första halvlek iallafall. Skönt att de tog tre poäng till slut. 
19.45 fick flyget mot Malaga. Jag hade en trevlig fitnesstjej bredvid mig och ett äldre man. Tjejen från Tranås och mannen från Piteå.  Vi pratade en hel del. 
Framme på Malaga 00.10 tog jag en svindyr taxi i 5 minuter till hotellet. Det fanns inga andra alternativ. Installerade mig och gick och sov. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela